Neden sağmayı düşünüyorsunuz? İşe başlayacaksanız işe başlamadan bir ay önce sağım yapmaya başlamanız uygundur. İşe başlamayacaksanız boşuna sağmayın derim. Çünkü sağmak süt üretiminin gereğinden fazla artmasına, sütünüzde tazyik sorununa yol açar. Buda bebeğinizde meme reddine , emerken fazla süt gelmesinden rahatsız olmasına sebebiyet verir. Bebeğinize her an meme teklifinde bulunun , bebeğinize yetecek kadar sütünüz olacaktır. Keyifli emzirmeler☺️