Merhaba kızlar arkadaşım için yazıyorum 4 gün önce aşılama oldu,dayanamamış bugün test yapmış çok silik çizgi çıkmış .ben dedim ona daha erken değil mi diye o da meral etmiş işte.erken olduğunun farkında ama böyle çıkması neyi ifade ediyor sizce 6 yıldır çocuğu olmuyor ilk defa mikroçip aşılama oldu .dua edin sizde .bunun hakkında bilgisi olan arkadaşlar yazabilir mı..