Kızlar dün akşam oturuyordum önce sol bademciğim patlayacak gibi ağrı oldu sonra birden hareret ve baş dönmesi oldu kalbim çok hızlı attı beş dk gibi sürdü hemen camı açtım nefesim kesildi elimi göğsüme tuttum çok hızlı atıyordu nefes alamıyordum dedim herhalde brn gidiyorum dua okudum biraz geçti oturdum tekrar oldum tabi ilk gibi değildi eşim acile götürdü anlık ekg röntgen kan alındı bişey çıkmadı şükür daha öncede oluyordum ama böyle değildi bu çok başkaydı doktora dediğim gibi ölüyorum sandım ritim bozukluğu olmuş olabilir dedi ritim bozukluğu böylemi oluyor ablamdada var böyle değil sol kolumda uyuşma arada göğsümde ağrı oluyor doktora gideceğim tabi başına böyle bişey gelen yada bilgisi olan varmı