Pembebulut27 Değerli anneler kızım bir yaşında ve o bacak sorunumuz var bu sorunu yaşayan var mı aranızda geçici bir durum mu? Doktorunuz ortez kullanımı için ne diyor yardımcı olursanız cok sevinirim
mondecaidensecmeler Pembebulut27 bir tanidigimizin oğlu öyleydi doğum yaptığında öğrenmişler bebeğin öyle olduğunu ameliyatını yaptılar birkac ay alçıda kaldı sonradan alciyi çıkartıp ayakkabısını giydirdiler
an_ne Pembebulut27 benim oğlumda da var 5 tane doktora götürdüm vermedi ortez güneşe çıkar d vitaminine dikkat et dediler ama çocuk endokrine gidecem bi vitaminlerine detayli olarak baktırmak icin sonrasında bir ortopediste daha gidecem
Pembebulut27 mondecaidensecmeler o sanırım pevdir yani ayakta çarpıklık oluyor alcilama onda var çünkü bizim durum bacak
an_ne Bana kendiliğinden düzelecek dediler zaman istiyormuş ve bol bol gunes kum.Siz doktora götürdünüz mu
Pembebulut27 an_ne evet bir kaç ortopediste götürdük bizde d vitaminlerine baktırdık değerleri gayet normal onunla alakalı değil dediler ama zamanla geçer denildi bize de ortez veya ameliyat için çok küçük genellikle geçiyor dedi goturdugumuz doktorlar
an_ne Pembebulut27 bana da öyle dediler benimkinin de şu an değerleri iyi ama güneşe çıkar bol bol dediler çaresi gunes ve kummus