dorukselen kızım 3,5 yaşında şuan 2. Bebeğime hamileyim bakalım nasıl olucak 2 aylık hamileyim şuan korkularım çok var ama yardım alabiliyorum öyle bir kolaylığımda var kızım çok yalnızlık çekiyor bir çocuk eve gelince inanılmaz mutlu oluyor heyecanlanıyor asla gitmesini istemiyor yaşıtlarının 🥹 içim gidiyor benimde ona hem kendi kardeşi sahiplenme duygusuda artmış olur hiç paylaşımcı değil o huyunuda düzeltir zorlanırım elbette ama sonuçta ikinciyi bir şekilde yapacağız en azından çok küçük değil çok büyükte değil ortası olmalı diye düşünüyorum gözümü korkutanlar var ama çok tınlamıyorum 😌