Sosyal medyada tarif hazırlama videoları çok görüyorum.izlediğim videoda dikkatimi çeken şey zeytinyağı bile bebekler için üretilen yerden alıyorlarmış. Yani normal evimizdeki bizim kullandığımız şeylerden yapmamalı mıyız? Makarna , lor peyniri bile farklı markalardan alıyorlar. Hiç duymadığım organik olanlarmış sanırım.