aybarssmom_ Kızlar bebeğim 13 aylık haftada bir kere balık yiyor omega gelişimde çok etkiliymiş yine de kullanmamız gerekir mi, var mı kullanan?
mysozclk aybarssmom_ haftada 2 kere yiyorsa baslama ya gerek yok kıs ayındayız balık bol bol yesın yazın istersen basla zaten 3 aydan fazla da kullanma fazlasıda iyi degıl dedı 🌸 12 aylık suan 13.ayda baslıcaz
aybarssmom_ mysozclk yazın kullanmak daha mantıklı evet haftada ikiye çıkarayım balığı teşekkür ederim 🌼