Merabalar hanımlar kızım 8 aylık 2 ci dışı yeni çıktı 2aydir ek gıdaya başladık ilk çok güzeldi ama son 1aydir yemiyor yapmadığım şaklabanlık kalmadı ağzını kilitliyor kaşığı görünce puf yapıyor önerileriniz varmı acaba ilk kızım öle değildi tükendim yapmadığım tarif kalmadı kendi sütünü de sağdım kaşıkla içmedi elle yedireyim diyom yine ağzını kilitliyor