serap0707 çocuk doktorumuz ozelde, ilk dozu hemen yapiyolar zaten ama 2. Doz için stok yok, acelesi olan bir aşı değil geldiğinde vurulur demişti
Saglikocagi geldiği gibi çağırdı hemen vuruldu
Saglikocaginiz ile görüşün bazen 10 doz 15 doz gönderilip sırayla cagriliyor süresi önemli değil merak etmeyin