Kızlar çarşamba günü kontrole gittik sağlık ocağına kan alındı herşeyi düşük çıktı b12 neut AST falan çok düşükmüş farklı şeyler de söyledi pek anlamadım çocuk doktoruna gitmen lazım dedi tedavı başlanılması lazımmış pazartesi gideceğim ama bilgisi olan varmı korktum biraz anlayan varsa biraz bilgilendirebilirmi