Arkadaşlar yaklaşık 8 gün önce el bileğimin üst kısmında kemik gibi çıkıntı oluştu. Dün aile hekimimize danışacaktım ama doktorlar gitti dediler yetişemedim. Bu nedir başına gelen var mı Annem zorlamadan olmuştur geçer diyor ama geçmesini mi beklemeliyim