mugey herkes her seyi cok biliyor valla takmayın. Her konuda özellıkle bebek konusunda bazen erkekler de fazla burnunu sokuyor, cahillikle çok bilmişlik yapan cok oluyor. Bosverin. DOĞURDUGU BEBEKLER ICIN HER SEYIN EN İYİSİNİ ANNELER BİİLİR Kİ İKİZ ANNELERİ HAK GECMESİN DİYE EKSTRA YORULUYORUZ. benımkilerin de arasında 500 gr var, hep fark vardı.