gizemzumraa Kızım 8 aylık desteksiz oturuyo, oturdugu yerden bir eşyaya uzanıyo ,sürünüyo fakat hala emekleme ve diş yok var mı bizim gibi olan
araskusum gizemzumraa benimki 6.5 aylıkken emekledi ama 11 aylıkken dış çıkarttı, bazı bebekler emeklemeden de yürüyebiliyor normal yani
aslhnkrts gizemzumraa kızım 10 aylık ne dişi var ne emekliyo 😀 desteksiz oturup bişeyşere uzanır kalkmaya çalışır da gerisi yok
Ayseee12_ gizemzumraa bebim oglumda 9 aylik olucak 2 aydir surunuyo iki dişini,8. Ayda cikartti sizde babildama var mi
araskusum gizemzumraa evet büyükler hep öyle söyler ama önemli olan bence daha büyük ayda çıkartınca dişten o kadar zorlanmıyorlar bence daha kolay çıkartıyolar benim görüşüm böyle yani acelesi yok zaten ve normal eğer 13-14 aylığa kadar çıkartmazsa doktorlar görmek istiyor öncesini normal kabul ediyorlar sordum doktoruna 😂 inşallah ard arda sorunsuz ağrısız çıkartır sizinki de 🥰