eozlem Kızlar iyi günler. Ek gıdaya başladığınızda hangi markalardan alışveriş yaptınız? Güvenilir bulduğunuz ya da uzak dur dediğiniz markalar var mı acaba? Ve neler almalıyım?
D_deniz eozlem organik pirinç unu ve ırmıgı tercih ettım. Pirinç unu haftada en fazla 4tatlı kaşığı kullanıyorum. İrmik daha fazla olabiliyor. OG markası iyi organik ürünlerde üzerinde türkiye logosu oluyor yeşil. Onu tercih etmek gerek bu markada tarhanadan tutun kuskusa kadar bebek bisküvisi ne kadar herşey var. Az gidiyor kaliteli ürün az kullanılıyor. Ama bebeğim eti cici bebeyı de seviyor abartmadan ondan da yiyor :)))
Deletedmom192 eozlem beyorganık kullanıyorum cok memnumum . Tahın lutfıye kullanıyorum bebe bısk og kullanıyorum
eozlem gurbetteanne10 gizemzumraa Hangi ürünlerini kullanıyorsunuz? Bebiş için özellikle kullanmam gereken bir şey var mı? Mesela birçok un çeşidi var, hangisini kullanmalıyım?
dorukselen gurbetteanne10 bende araştırdım bu markayı herkes çok öneriyor ve memnun bende almayı düşünüyorum
gurbetteanne10 eozlem ben sadece pirinç ununu kullandım güzeldi muhallebilerini alıyorum içine armut elma yada muz gibi meyveler katıyorum guz oluyor ama her bebek aynı değil bir tane alıp deneyin isterseniz
rimrim Ben e bebekten bebek irmigi, yulaf unu ve yulaf ezmesi aldim. Baktığım bütün tariflerde genellikle bunlar var. Pirinç unu almadim sağlıklı bulmuyorum.
Minel-inannesi eozlem irmik ama cok nadir kullandim. Kizim 1yasindayken yarim kilo irmik anca bitmisti. Direk meyve sebze vermistim ben, oyle gece yatmadan once gece mamasi vs hic yapmadim.
ipeksiyim eozlem pirinç unu ve irmiği uzmanlar önermiyor diye biliyorum. Sadece karbonhidrat kaynağı ben yedirmedim, onun yerine yulaf lapası, blw yöntemi ile sebzeler, yoğurt, bebek çırbaları yaptım
alexab eozlem og we food ve makarna lütfen almıştım sonradan makarna lütfen tağşişli gıda listesinde çıktı
defnnee Bu irmiği pirinç ununu sıcak suya koyupmu kaynatıyorsunuz yoksa sıcak suyun içine mi katıyorsunuz anneler ☺️