İki yavrunuz var anladığım küçük kaç yaş bilmiyorum ama öncelikle sağlıkla büyütün. Sonrasında imkanınız varsa destek alabilirsiniz bir çocuk uzmanından. İstanbul’da yaşıyorsanız ibbnin merkezleri var çocuk psikologları var ben 6,5 yaş oğlumu tırnak yeme ve diğer birkaç sebepten götürüyorum 3 seans yaptık şimdiye kadar idare eder şekilde ilerliyoruz. Kızınız okul kreş gidiyor mu bilmiyorum ama sosyalleşme yaşı gelmiş bir kreş oyun grubu vs bakın yaşıtları ile aktiviteler yapmak ona da iyi gelir kardeş kıskançlığı da yaşıyor olabilir biz de yaşadık. Telefon konusunda anlıyorum sizi çok zor durumlar verirseniz de ben sadece TRT çocuk birkaç çizgi filmi izin veriyorum belli zamanlarda fikir olabilir size de. Birlikte de birşeyler yapmaya çalışın 4 yaş dönemi çokça da soru sorar merak ediyor çünkü herşeyi🙃 bizim psikoloğumuz şey demişti oğlum sürekli benimle oyun oynamak istiyordu,psikolog da dedi ki günlük 20 30 dk tamamen kendinizi ona ayırarak onunla vakit geçirin bu bir kitap okumak olur oyun olur vs vs gibi bunlar da size birer fikir olabilir. Ama imkanlar dahilinde uzman desteği öneririm bazen ben anne olarak işin içinden çıkamıyorum şahsen çözümü de böyle buldum. Çünkü herşeye yetişemiyorum bazen ve çok normal