Ikı aydır geçmeyen boğaz enfeksıyonum var bademcıgım şiş kendımce tedavı uyguladım doğal yöntemler ise yaramadı doktora çıktım artık antibiyotik verdı ilaç kullanmayı sevmıyorum mıde agrısı yapıyor ortadan ıkıye bölsem 500 mg seklınde olur mu acaba 1000 çok agır gelıyor surupta vermedı doktor rıca ettım ama tok karnına iç dedı yınede agrı yapıyor