anatomi Bende ikisi arasında kararsız kalmıştım 13 le 14 -“arasında pek fark yok ama 15 le fark var epey yeni almış biri olarak 15i tavsiye ederim
barbiee_ Bennededimki benim de 15 ama kamerası aşırı net seviyorum da aşırı yani 13 daha iyi biraz düzleştiriyor😀 sizinki de mi öyle yapmadığım bi ayarı mı var yoksa
barbiee_ cgdm12 13 bence 15 aşırı net çekiyor ama 13e de belli bi süre sonra güncelleme gelmeyecek. Pembe benimki çok tatlı rengi var
defnemomm_ 13 kullanıyorum , bi model üstü alin alacaksanız da :) ikiside çok güzeldir emin olun kullanisi dizayni çok rahat , kamera da apayrı güzel 👍
MKmoms24 15 kullanıyorum bende memnunum ama 13-14-15 in dış tasarımı aynı kılıfları bile ortak kullanılıyor teknik özelliklerine bir bakın çok fark var mı diye