Geçmeyen bir kabızlığımız var doktora gittik bir doktor normal dedi ama çok zorlanıyordu başka bir doktora daha gittik o da mothis Ve duphaston İlaç verdi beş gün ve bir hafta kullan dedi bugün beşinci gün yemeklerin zeytinyagı da katıyorum arada kaşıkla içiriyorum iki güne bir kayısı kurusu kaynatıp da veriyorum ama düzelmedi tekrar pazartesi doktora gideceğiz bunlar dışında lütfen bir önerisi olan var mı