Eğer ki kan değerleri yerinde ise gelişimi yani boy kilo da yerinde ise dert edinmeyin kendinize(etmemek zor biliyorum) ama her çocuğun damak zevki farklı ve gelişiyor. Dr unuz değerleri düşük veya gelişimi geri demediyse bırakın zorlamayın kendinize daha çok stres yüklersiniz. İki oğlum var ilk opllum 6,5 yaş özene bezene ek gıda süreci geçirdik şuan çok nadir yemek yedirebiliyorum ama diğer oğlum 1,5 yaş ne bulursa yiyor çocuktan çocuğa da bu durum çok değişir 🌸