Kızım haziranda 1 yaşına giriyor bende normalde o 1 yaşındayken işe başlamayı düşünüyordum ama şu an biraz fikrim değişti daha erken dönmeyi düşünüyorum işe, sizlerden öneri almak istiyorum kızım sadece emiyor bir de ek gıda tabii şu an 7.5 aylık olucaz neredeyse, biberon emzik tutmuyor hiçbir şekilde işe başlarsam annem bakıcak emme olayı falan bizi zorlar mı o zaman? ek gıda gün içinde aldığı ben işten gelene kadar onu idare edebilir mi? Bir de ikimiz içinde çok zor olur mu şimdiden içim içimi yiyor:( annem ve babam alışması açısından biraz tek başına biraz bize bırak gezin eşinle diyor işe başlamadan alışsın sensizliğe diye, geçen akşam bıraktım anneme ama resmen içimin burukluğundan eğlenemedim bile