50krsvertirreekk gizemzumraa evet tavuk göğsü haşlıyorum ben yağsız oluyo ek gıdaya başladığımızdan beri hiç blend yapmadım ben hep bu şekilde verdim pütürlü katı çiğniyo kendisi damaklarıyla Allah’a şükür öğürme boğulma hiç olmadı
Kuzey_Melis_Momm uykusuzanne__ Hava soğuk bizde balık sadece buz gibi havalarda yenir o yüzden kış boyu her Cumartesi yapıyo eşim 🤣
papatya__ uykusuzanne__ bugünden devam etiriyim 🥰tavuk kızartması bulgur pilavı havuç tarator kola herkese âfiyet olsun ve kandiliniz mübarek olsun 🤣🥰
uykusuzanne__ papatya__ bugünden devam etiriyim Ay canımsın teşekkür ederim hayırlı kandiller olsun inşallah 🙏 afiyet olsun 🤤 çok severim tavuk bende orucum bugün benim menüde de nohut yemeği kıymalı makarna 🍝 salata