MutluY_E merhaba benim de 22 günlük bebeğim influenza nedeniyle yoğun bakımda. Solunumla ilgili sıkıntı yaşamış mıydı bebeğiniz? Bizim solunumumuzda sorun var, hava veriliyor sürekli. Kabus gibi, geçiyor mu bu solunum sıkıntısı onu öğrenmek istiyorum.