ravzahcrt Bebegim 6 günlük göbek baginin alt kisminda sari irin gbi bisey var dktra gittim antibiyotikli krem verdi onu surdukten sonra sabha kadar uyumadi bebegim. Basina gelen oldu mu lutfn oldysa icimi rahatlatin bnim
asaf2121 ravzahcrt geldi antibiyotikli krem sürün 3 kere 3 gün sonunda fayda sağlıyor ilk gün ateş de oluyor sonra geçiyor
Pamukpasta ravzahcrt bizim uzunca glbor süre iyilesmedi Göbek bağı düştükten sonra.gumus nitrat kalemi ile yakıp balaban krem vermislerdi.sizin dediginiz gibi sarı olmuştu hatta.