Allahım bende çıldırmak üzereyim 3,5 yaşındaki oğlum 1 ay önce kendi istedi bezi çıkardık herşey çok iyiken birden tersine döndü çişi öğrendik iki kez kaka yaptık çok mutluyduk şifonu çekip baybaylar yaptık ama,şimdi kakayı 1 hafta tutuyoruz kabızlığı giderici şuruplar kayısılar, armutlar mümkün değil kabız olması geldiğini anlıyorum tuvalete asla oturmak istemiyor ağlayarak yapıyoruz.sürekli bacak sallamalar, gelen kakayı geri gönderiyor sabrım kalmadı gerçekten.Ortanca kızımda da aynı sorunu yaşamıştım doktor lavman vermişti onu korkusuna yapmaya başlamıştı.Onu da denedim asla yapmıyor her kilodumuz kakalı enson oğlum yeter ki yap nasıl yaparsan yap dedim gelince söyleyeceğim diyor değişen hiçbir şey yok nasıl atlatıcaz bilmiyorum ama bunaldım.