Yine gaz sorunumuz oluştu aptamil çok gaz yapıyor dediler bugun bebelac gold aldım. Onuda içmedi oğlumm bugun hiç bişey yemedi neredeyse 2 saat önce vermeye çalıştım bebelacdan 2 ölçek içti sonra onuda kabul etmedi arkadasına 10 20 dakka sonra aptamilten yaptım bi sorun olmuşmudur oğlum değişik değişik sesler çıkartıyor ayakları sürekli kımıl kımıl durmuyor hiç. Acaba arka arkaya değişik mama verdiiğim içinmidir bilmiyorum aklıma o geldi saçma olablr ama soraym deDim😞