aleynaasuna Oğlum 10 aylık tamda sizin sıralarda canıma tak dediği bir anda kendim verdim eğitimi, önce emzirdim iç odada yarım saat sonra yatak odasında esyalara oyuncaklara iyi geceler dedik,el salladık, kendi yatagimiza yanıma yatırdım. Tabiki mizirdandi ağlamaklı oldu ama yavaş yavaş alıştı yuzunu sevdim o da beni sevdi konuştum gerektiğinde sarki söyledim, oğlum ben burdayım yanındayım dedim öylelikle öğrendi çok şükür. Gece uyandığında ve gündüz uykularında hala emerek uyuyor ama ben bundan rahatsız değilim. Çünkü beni en çok gece sürekli uyanıp durması yoruyordu. Bu aşamadan sonra kendi yatağında uyumaya geçtik çok şükür artık kendi yatağında uyuyor ama bu ara hastalık, diş ve 10. Ay atağı derken az biraz gece uyanmalarimiz arttı tabi🤦🏻♀️