Busraa6842 Merhaba arkadaşlar 4 aylık bebek kaşık maması ne kadar verilebilir. İlk başlangıçta ne kadar olmalı neye dikkat edilmeli. Kıvamı nasıl olmalı bilen varmı acaba?
Mirayy00 Busraa6842 ilk 3 gun 1 2 tatlı kaşığı denemelik verdim değermi alerjik bi durum olurmu kabul edermi diye 3 günden sonrada yarim cay bardağı kadar veriyorum tarife gore yapmıyorum biraz daha civik yapiyorum ve içinede zeytinyağı damlatiyorum biraz
Atlas19 Ben günde 1 öğün veriyorum canım hipp kaşık mamasını üzerinde yazan tarifin yarısını yapıyorum doktorumuz 2 öğün dedi ama ben şimdilik bir öğünle başladım formül mamadan biraz daha koyu kıvamı da
Busraa6842 @Atlas19 bir sıkıntı olmuyor değilmi. Benim bebeğimde süt alerjik bebek o yüzden hipp in tahıl bazlı mamasını aldım. Mama ile beslendiği için başlamak istiyorum.
Atlas19 Busraa6842 bizim alerji durumumuz yok cnm ben anne sütü veriyorum ama sağarak memeyi tutmadı maalesef sütüm azaldığı için bide bu ara biberonda hep ilgisi dağılıyor kilo alımı azaldığı için doktor Bi deneyelim dedi ama Bi sıkıntı yaşamadım çok şükür sen çeyrek fomülle başla istersen gözlemlersin