Kızlar kızım dışarıda birini görse onu sevmek isteyen böyle kendini çekip korkuyor, parka götürüyorum çocuklar hızlı koşsa korkuyor, aile üyelerimiz bize gelse istemiyor korkuyor, babası ve ben haricindeki herkese böyle uzak davranıyor istemiyor , yeni bir yere oturmaya bile korkuyor .. sizin bu yaş aralığındaki bebeklerinizde bu durum nasıl? Çok tedirgin oluyorum bebeğim için . Hani isterim ki çocuklara rahat davransın insanlara mesafeli olması tabiki normal ama çığlık kıyamet ağlaması falan çok aşırı geliyor .. yanlış yaptığım bir şeyler mi var ya da bir sorun mu var anlamıyorum