nursari Oglum yasadi bu durumu 6 ay duzelmisti suan kizimdada cikti kan vermistik kizlar gecici durumdur degilmi cok yaygin olarsk yaziyor nette ama bilemedim
yasminmomy nursari 3 aylık bebegım var onda da oldu bır ay geçip sarılık hala devam edıyorsa gerekli testlerını yaptırmanız lazım bız yaptırdık geçti anne sütü sarılığı vardı bizde 60 güne kadar geçmezse sıkıntı olduğunu bılıyorum