Oğlum hasta olmuştu hala da hasta da ilaç buhar veriyorum hasta olduğundan beri ağzını açmıyor mama veriyorum yarısını bırakıyor 90cc belki daha az içiyor normalde 170cc içerdi ek gıda da almıyor taşı bile yerdi yani aklınıza gelebilecek herşeyi yerdi ama şimdi ağzını kilitliyo yemiyo icmiyo kilosu da çok iyiydi baya zayıfladı da iki günün içinde ne yapicam ben eski haline geri döner mi iştahı eskisi gibi olur mu 🥹🥹 asla aklıma gelmezdi bebeğimin yemeği mamayı reddedecegi 😔