UrbanMom iremaydmr 12 aylıkken beyefendi kendi karar verdi. 2 uyku yapardı baktım ilk uyutmaya çalıştığımda geç uyuyor ikinciyi hiç uyumuyor oradan anladım. Uyanik kaldığı saatlerin tam ortası saat sectim öyle uyutuyorum
selinnkk Ayın ortalarına doğru düşme belirtileri başladı geçişi 17. Ayın ortasını buldu. Şimdi 21 aylık o zamandan beri tek uyku bazen de hiç uyku :)
Benkadinimdemiii 1zeynosileannis Bizde biraz erken başladık dediğiniz gibi uyumuyordu benimki de yatırıyordum geri kalkıyordu tek uykuya düştük şuan bi tık daha iyi sanki
coldplayy 1zeynosileannis aynı durumu yaşadık🙈 öğle uykusunu da 24’ te bıraktık. 1 ay geçti, acaba tekrar başlar mı dönemsel mi diyorum, sizde nasıl devam etti?
1zeynosileannis coldplayy 1 buçuk yaşında bırakmaya kalktı ama geçici bir süreçmiş 2 yaşındayken bıraktı sabah 8 buçuktan önce uyanırsa uyumaya gidersek uyuyor haftada 1 2 kere uyutuyorum ama sizinkide artık eskisi gibi her gün uyumaz bence 😊
PeekaBoo_ iremaydmr 11 aylıkken ikinci uykuya direnmeleri başladı doktor 2 ay daha idare etmeye calis biraz daha erken kaldır en azından 13 aya kadar devam etsin dedi bizde öyle böyle 13 aya kadar idare ettik sonra bıraktı
bhrsy iremaydmr bizimki 15 aylık normalde iki kez uyuyordu ancak çok direniyor son bir haftadır tek yapmaya başladı