tugbaakin Merhaba hanımlar bebeğim 4 ay 5 günlük ve gündüz de uyku gerilemesi var ana gece alarm kurmuş gibi saat başı kalkıyor uyku gerilemesi midir? Ne kadar sürer? Ve yöntemlerinizi paylaşır mısınız?
cakebabe tugbaakin ataktandır kızım 5.5 aylık biz atağı atlatamadık maalesef bütün düzeni bozuldu hala aynı
Acu_ tugbaakin atak dönemine girmişsinz. Genelde bebekler alışkanlıkları ile kalıyor. Büyük oğlum 4. Ayda bozulda saat başı kalkıp emdi. Yarım saatlere düştü sonra 14 aylıktı eğitim verdimde düzeldi. Şimdi küçük oğlum aynı 4. Ayda bozuldu şimdi 10 aylık saatte bir uyanır düzelmiyor malesef
tostperisi tugbaakin merhaba emerek mi uyuyor acaba ya da geri uykuya emerek mi dönüyor? Kızım 18 aylık şimdiki aklım olsa ne yapar eder emzirerek geri döndürmezdim hala saat başı uyanıyor bu yüzden 🥲
gunesinannesiiyim 6 ay uc gunluk su an. 3 bucuk aylıkken filan başladı hala devam ediyor saat basi uyanıyor. Onceden kalkmazdi bile.
tugbaakin gunesinannesiiyim yani bu şekilde çok zor çünkü 3 gündür zombi gibiyim ve genişler nasıl dayanıyor bu şekilde ben atak sandım 1 2 haftaya geriler diye düşünüyordum
gunesinannesiiyim Bi yontemi yok maalesef sadece rutininizi bozmayin derim. Ben bu süreçte bebegi yatagimiza almak zorunda kaldım saat basi uyanip beslenmek istediği için hala ayni gidiyor besikte yatmaz ama uyku saatleri uyanma saatleri degismedi
gunesinannesiiyim Her bebek ayni degil tabiki inşallah siz daha cabuk atlatırsıniz ilk basta bende sizin gibiydim sonradan alıştım 2 saat araliksiz uyuyunca şükrediyorum
tugbaakin tostperisi yani şöyle gece 2 kete rüya beslenmesi yaparız diğer uyanışlar için emziririm sonra gaz çıkarıp sallayarak uyutuyorum
arasbek asilparsbebek merhaba emerek uyuyordu onu bıraktırdım önce pat pat yapıyorum poposuna öyle uyuyor.. valla 6. Aydan sonra biraz daha düzeldi şükür bazen 2 kere kalkıyor bazen ¾ kere mesela bu gece uyandı yine nerdeyse saat başı denecek kadar ama dün de 2 kere kalktı anlam veremiyorum 🤦♀️