aslhnkrts sevcan12 benimki 10 aylık aynı durumda daha minikler normal yani her bebek farklı gelişip büyüyor zamanı gelince basar
ozkaraday sevcan12 7 aylıkken benim oglumda basmıyodu basmak istemiyordu şuan 8 aylık basıyo hala emeklemiyo sürünüyor yuvarlanıyo emeklemeye çalışıyo ama daha yapamıyor