nilinannesiiiiiii betulkum000 valla canım benimde bugün 10 gün oldu test yaptım yine çıkamadı doktoramı gitsem valla bilmiyorum
kirazz55 asrinhatasi Dönemsel sanırım benimde 15 gün gecikti 3 defa erken gebelik testi yaptım negatif ama hala gelen giden yok
rabiaozdmr Benim de 14 gün gecikti . Korunuyoruz ama ben korkuyorum test yapmaya. Bebeğimde 11 aylık . Psikolojim bozuldu 😞
Truelivingg alparbsr merhaba benimde 6 gün geçti 3. Ve 5. Günler test yaptım negatif çıktı yarın kan vericem testlerinn yanlış olma durumu varmdıır
Truelivingg alparbsr hayır olmadı ama tam yumurtalama günü ilişki oldu 2 defa normal test yaptım 3. Ve 5. Gün 7. Gün yani bugün de erken gebelik testi yaptım hepsi negatif çıktı