Benim çamaşır makinem arçelik bosch a sormuştum üstüne koymak için araya bir tahta bişey kestirmeniz gerekiyor doğrudan üstpne koyulursa garanti kapsamına girmez demişti bizde vestel aldık şu an için memnunum, tavsiye ederim. Yakınlarımdan bosch kullananlar var memnunlar diğer beyaz eşyam arçelik bana tövbe ettirdiği için birdaha tercih etmedim.