duyguluanne benim kızımda doğduğundan itibaren pişikti bir sürü krem denedim doğal yöntemler sürekli yıkadım bezde değiştirdim banamısın demedi geçer gibi olup tekrar başlıyordu . doktorlar alerji olabilir dedi alerjiye gittim alerji olamaz dedi poposu hassas tarzında birşey söyledi 3. Aya geldiğinde bağırsakları düzene girince kendiliğinden geçer dedi sadece fito kullandık o rahatlatıyordu ve gerçekten 3. Aydan sonra kendiliğinden geçti. Şuan 4,5 aylık çok şükür ondan sonra hiç pişik olmadı