sery39 Bebeğim 11 aylık desteksiz oturamıyor emeklemiyor ama geri geri sürünüyor ve olduğu yerde emekleme pozisyonunda ileri geri yapıyor anne karnında gelişim geriliği vardı acaba etkisi var mıdır şu ana kadar doktor kontrollerimiz normalde bir yaşında var bebeğim de çok hareketli bir bebek bu durumu yaşayan var mı
acemianne___ sery39 en geç 9 aya kadar desteksiz oturması lazım normalde , benimde oğlum 11 aylık olunca artık tamamen düşmemeyi öğrendi , yani hiç mi oturamıyor ?
ekimkizi_ sery39 benim oğlum 10 aylikken oturdu kaslari nasil gevşek mi sıki mı,hamur gibi yiğiliyo mu hiç mi oturamiyor yoksa oturmak mi istemiyor bence götürün iciniz rahat etsin
acemianne___ sery39 dediğim gibi bende sizin gibiydim sürekli peşindeydim düşüyor kafasını vuruyor diye bir elimde sürekli yastık vardı diyebilirim , ama sonradan oturdu çok şükür suan yürüyor , siz bir doktora görünün isterseniz içinin rahat eder ,
sery39 acemianne___ bidaha ki ay var doktorumuz ya hep oturuyor kucağımda falan mama sandalyesi falan ama yerde tek oturamıyor
acemianne___ sery39 çünkü mama sandalyesi ve kucağınızda bir destek alıyor , bir ayi beklemeyin derim doktora götürmek için
ekimkizi_ sery39 demek ki kasları hazir değil oturamıyor bence doktora gidin siz hareket gosteriyor fizik tedavi hemen toparlaniyor biz de gittik öğrettiklerini evde yaptim iyi de geldi belki sadece kaslari gucsüzdür yada tek basina oturma deneyimi yasamadiği için olabilir
aresnako En geç 9. ayda oturabilmesi gerekirdi doktorlar öyle diyor yani. Bence de beklemeyin götürün en azından bir şey yoksa bile içiniz rahat eder doktor yönlendirme yapar
sery39 aresnako çünkü sürekli kafamda soru işareti kalıyor hem hareketli hem neden oturamıyor yani diye dediğiniz gibi götüreyim
mavi176_ Sizi üzmek istemem ama biz kilo gelişim geriliğinden takipliyiz doktor bana ne zaman oturdu desteksiz dedi tam 9. Ayda oturdu benim oğlum iyi güzel son dakika bimlenmekten yirtmişsiniz demişti belki gerçekten oturmak istemiyordur belki de fiziksel oturamiyor olabilir ama siz birdahaki ayı beklemeyin geç bile kalmişsiniz zaten hemen götürün
sery39 mavi176_ doğru söylüyorsunuz bizdede aynı zaten yaşıtlarndan geride geliyor belki de kendi istemiyor gerçekten en iyisi doktor görüşü