Arkadaşlar uyku problemim var. Derin uykuya dalamıyorum. Geç saatlerde uyuyorum erken saatlerde uyanıyorum ve gecede sık sık uyanıyorum. Emzirirken melatonin kullanan varmı acaba,yada başka bir çözümü olan. Çünkü sabahları çok sersem oluyorum uykusuzluktan