Ulkeerr oğlum 8 ay 4 günlük,sabah uyanınca formül mama veriyorum 150cc, yatarken bi 60/90cc gene içirip öyle yatırıyorum, öğleyin meyve püresi ,bazen küçük kahvaltı tabağı yapıyorm,bize dr süt ürünü 1 yaştan önce önermesede.bazen omlet yapıyorum az tereyağında,cok küçücük beyaz peynir .domates suyuna azcıkk ekmek banıp bi kaç lokma yediriyorm,taze sıkılmış portak suyu yine cok az😍tabi hepsini yemiyor ama tadına bakıyor en azından ,yatarken tekrar bi formül mama veriyorm,uyandığında..tatlı patates,brokoli,karnabahar azıcık içine pirinç koyup haşlıyorum,sebzeler değişiyor hergün tabi,havuç pırasa,pirinç,bal kabagı havuç mercimek..evde ne varsa ,piştikten sonra zeytinyağ gezdiririm üzerine ,bazen içine kıyma basen çüpra ne varsa koymaya çalışıyorm .150cc yakın oluyor sebze püremizde sevmediği zaman cok zorlamıyorum yatarken cok az mama tekrar ..gece uykusuna 21:30-22:00 gibi yatıyor gündüz uyuduğu uyandığı saatler yüzünden değişiyor bazen gece yatış saatii,yatarken 150 cc mama içip yatar.cok nadir kalkmaz😂bi iki kere oldu inanamadım da😍gece 02-03 yada 04:00 gibi tekrar mama içer,180cc yaparım ama cok az bırakır içinde ..bizde böyle ☺️Misafirliğe fln gidince pogaca vs cok az tadına baktırıyor,kurabiye 😍su içmeyi cok seviyor oğlum,5 dişimiz çıktı bileee.yemeklerini uzun süredir çatalla eserim bazen diri bırakıyorum kendi çiğniyor beğenmeyince geri veriyor 😂