birazondanbirazbundan Kızlar spiral taktırdıktan sonra lekelenme normal mi hergün kahverengi akıntı oluyor ve spiral ipi geliyor küçük küçük. Kayma olmuş olabilir mi daha 1 ay bile olmadı taktıralı
zeynepkanat Lekelenme normal ama ip konusunu normal bulmadım zaten çoğunluğu ilk 1 ay içerisinde kayar vücut kabul etmez bence bi doktorunuza görünün
birazondanbirazbundan lceLady zeynepkanat offf ya devlet hastanesinden zar zor randevu alıp taktırmıştım inş kayma değildir 😔
lceLady birazondanbirazbundan Devlet hastanesi sart degil ki saglik ocagina gidin onlar yardimci olur sizi yonlendiricekler