alexab Canım yok normalde bu kadar misafirim olmaz. Bu ara biraz üst üste geldi.
Bu son zaten. Arkadaşlarım hep gelir gider ama onlar için daha rahatım. Evde ne varsa yeriz filan.
Sınava hazırlandığım için bu son misafir. Ama menüyü beğenmene sevindim🥰 Başımla beraber efendim😁