clementine_- Arkadaşlar bebeğim 7 ay 20 günlük ocean demir ilacına başladım bi kaç gündür ishal bunu yaşayan var mı yoksa başka bi sıkıntı mı bilemedim öncesinde newvit demir kullanıyordum bişi yoktu kullananlar bi yardımcı olsun lütfen
ebr18 clementine_- 4 cü ayından beri kullnanıyoruz ama ishal yapmadı çok şükür demir damlaları ishal yapmaz tam tersi kabızlık yapar başka bir şikayeti var mı acaba ?
asli08 Bizdedir ocean çok gaz yaptı bıraktım farklı bi demir ilaci aldim onu kullandigindan beri miboyle
clementine_- asli08 ya bende korktum bazı demir ilaçları kabız bazıları ishal yapar bünyeye göre ama emin olmadım bi kaç gün keseyim bakayım diyorum
clementine_- ebr18 bünyeye göre değişir beni annemi kardeşimi hep ishal yapar mesela başka sıkıntısı yok o yüzden emin olamadım kestim bugün bir iki gün kontrol edicem bakalım
clementine_- ebr18 aslın newvit kullanıyordum da simsiyah kıyafetten çıkarması çok zor ondan buna geçtim bakalım olmazsa yakında dr a gider kan verdiririm 7 ay 20 günlük belki kanı iyiyse bıraktırır kötüyse ona geçerim bakalım