Ozgemre Kızlar 3.günüm sezeryanla doğum yaptım 2.ci gebeliğim ne denediysem olmadı bestlak damla promalt,sıcak suyla masaj,tahin helvası sağım da yapıyorum içiyorum bebeğim küvez de süt göndermem lazım gelmiyo 😩
karan3535 Ozgemre hemen kuru börülce yemeği yapıp yiyorsun ve gece güzelce uyuyup dinleniyorsun sabah sağım yap nasıl süt gelecek gör ve en önemlisi stres yapma
tazecikanne45 Ozgemre bool bol sağım. Gece dahil saat başı sağman lazım. Düzensiz sağarsan gelmez malesef. Ne yersen ye en önemlisi bol bol uyarı
mondecaidensecmeler Ozgemre sakın stres yapma bende geçen aynı boyleydim bol su iç, lokum ye,semiz otu ve bulgur yap ye. Allah’ın izniyle sütun gelir ama sakın sutum yok diye düşünme
yila Ozgemre ben de sezaryenle acil erken doğum yaptım bebeğim kuvezdeydi sütüm gelmedi. Eve çıkınca kuzu haşlama yedim, tavuk suyu çorba içtim. Reyhan şerbeti içtim. Bol bol su içtim. Sonra kuveze emzirme denemesi yapmam için çağırdılar orda bebekle temas ettim akşama yavaş yavaş gelmeye başladı. Mutlaka protein içeren sulu yemekler ye ve su iç. Bebekle temas ettiğinde gelecektir inşallah
Ozgemre yila Ayy inşallahh canımm dün bende et yedim sütüm gelsin diye bol yeşillik dereotu yeşil soğan bulgur pilavı yedim Allahın izniyle gelir inşallahh ❤️