Kızlar artık bittim sabrım falan da kalmadı kıyaslama falan degil fakat cevremdeki kimsenin bebegi boyle olmadi boyle degiller kafayi tırlatıcam artık dünyaya geldigi ilk gunden bu yana sabah 4-5-6 güne basliyor aksam 9 a kadar 1-2 saat uyuyor gün içinde uyku egitimi var desteksiz uyuyor gece beslenmesi 6 aydir yok ama bu cocuk uyumuyor dogdu koprucuk kemigi kirik sonra goz pinari tikandi 9 ay boyunca kustu gunde 15 kez ust cikardim kolik demediler ama kolik olsa daha iyiydi dedim en azindan aglama saati var dedim cunku benim bebegim 20 saat boyunca aglayip parca parca 4 saat uyurdu hemde 10 aylik olana kadar beslenme sorunu zaten apayri bir boyut ne emdi ne ek gida aliyor adam gibi ben cok ama cok yoruldum hersey benim bebegimde toplanmis gibi 0 destekle bakiyorum herkesten uzagız ve ben artik gercekten iyi degilim bir cok sorun geride kaldi gecti ama izleri bende gecmedi tahammulsuz bir anne oldum özellikle şu uyku konusunda neden bu kadar erken kalkiyor bi yardim edin sorun nerede olabilir