32+5 de 1800 doğdu bebegm. Şuan 14 aylık 10 kilo yeni yürümeye başladı. Herşeyi normal çok şükür . Emmedi ben sağarak verdim 9 aya kadar ama herşeyine normal başladık ek gıdaya falan şimdi herşeyden yiyor. Anne sütü yetmeyince mama da takviye etmiştim