Benimde bebeğim öyleydi 20 günlükken başladı ağrılar gaz sorunu önce nurse harweys kullandım daha da kötü arttı sonra bıraktım gaz kemeri felan kullandım ısıtıp sonra birinin tavsiyesiyle metsil damla aldım çocuğum rahatladı bu damlalar her bebekte farklı etki gösterirmiş eczacı bile deneme yanılma yöntemi ile bebeğine iyi gelen damlayı bulacaksın dedi , ağrı kesici gazı varsa geçirmez sanıyorum