haniball bebeğinizin sizi emdiği ağlamıyorsa ona yetiyordur cok yediğinde üstüne emdikten sonra mama verirseniz bebeğin midesini siz büyütmüş olursunuz ve sürekli bu böyle devam eder emdikten sonra yetmediği için mama için ağlicaktır daha cok küçük benim kızım 3 aylık oldu o günlerde benimde azdı sağınca 30 cc bile zor cıkıyordu ama bebeğim emince ağlamıyordu o yüzden mamayla desteklemedik gündüzleri tek gündüz yenidoğanken 2 saate bir emdiği için geceye sütüm kalmıyordu o zaman emdikten sonra ağlıyordu ve bende sadece 30 cc yapıyordum bazen tam bitirirdi bazen de 10-20 cc içerdi gerisi kalırdı siz zorla mama vermeyin bebekler süt sağım makinalarından daha iyi kavrar ve daha iyi süt çekerler sağım yaparak mememizde ne kadar var acaba diye düşünmeyelim önemli olan son süt arkadaki süt hem yağlı hem kilo hem uyku yapar umarım sütünüz artar ☺️bana ablam dut kurusu kaynatıyordu ama sonra ben üşendim ablam gidince kaynatmadım işe yarıyor onu deneyebilirsiniz