burcu_177 Merhaba dün oğluma bexsero 2. Doz aşısını yaptirdim çok fazla ateşi oldu (ilk dozdada olmuştu) iğne uygulanan yer sert ve şiş bu normal bir durum mu sertlik ve şişlik beni korkutuyor açıkçası durumu yaşayanlar var mı ?
aven burcu_177 hemen şiş bölgeye pamuğa bolca kolonya yapın o bölgeye kapatın biz acile gittik bu durum yüzünden böyle bir öneride bulundu doktor o günün gecesi inmişti faydasını gördük pamuk kurudukça tekrarlayın