Merhabalar
Henüz 1.5 aylık oğlum var inanılmaz gaz sancısı çekiyoruz karnı sürekli gurulduyor ama yapamıyor bir türlü günde 1 kere anca 2 haftadır böyle daha önce Dr iki tane gaz damlası vermişti sab ve metsil ama onlarda kabızlık yapıyor diye bıraktık ilk çocuğum normal mi acaba önerebileceğiniz birşeyler varsa çok sevinirim