eliffile Normalde de çok ağlayan bir bebek ama dün geceden beri katılarak içli içli ağlıyor doktora mi götürsem normal mi yarın iki ay olacak :(
dlntkesn eliffile hiç mi susmuyor yada sakinleşmiyor ılık duş ve masaj iyi gelebilir Allah yardımcınız olsun